sobota, 11. februar 2012

In postal samo poslanec

Danes sem zaključil ministrovanje in predal Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano novemu ministru, gospodu Francu Bogoviču. Pred novinarji sva si izmenjala kar nekaj lepih besed in bilo je čutiti, da tako tudi razmišljava. Bil sem vesel ministrovega komentarja, da ministrstvo prevzema v dobri kondiciji in tudi vedenja, da ministrstvo predajam v dobre roke. Sektor je tako pomemben, da si to zasluži. In ljudje na ministrstvu so tako zavzeti, da sem vesel tudi zanje.

Primopredaja potekala kar nekaj ur, pa ne zaradi zapletov. Oba imava rada kmetijstvo, podeželje, proizvodnjo hrane in tudi okolje, zato sva se poglobila v marsikatero temo, tudi čisto izven primopredajnega protokola. V današnji družbi je premalo časa za tovrstne pogovore. Škoda.

In sedaj sem poslanec. Poslanci koalicije in opozicije so mi omogočili, da sem postal predsednik Odbora za kmetijstvo, gozdarstvo, prehrano in okolje. Novih načrtov je dosti, saj verjamem in to pogosto povem, da je postala proizvodnja hrane najpomembnejša strateška dejavnost v državi. Verjetno še imamo čas, da se pripravimo na morebitno prehransko krizo. Nimamo pa več časa za razmišljanje in govorjenje. MORAMO DELOVATI.



Predaja primopredajnega poročila

In nekaj besed za novinarje

2 komentarja:

  1. Bravo. Z pokončno držo, ponosno in dvignjeno glavo zapustil ministrstvo v dobrem stanju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo pozitivno z obeh strani: bivšega in novega ministra. Verjamem, da bosta tudi v obrnjenih vlogah zelo tvorno sodelovala in delovala v dobro slovenskega kmeta in razvoja kmetijstva, s posluhom za njegovo vsestransko vlogo ter potrebno skrbjo za pričakovanja potrošnikov. Obema želim srečno in uspešno na novi poti! Tanja S.

    OdgovoriIzbriši